Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

27 września 2020
  Jesień, prywatnie bardzo ją lubię, szczególnie jej przyjazną twarz w postaci polskiej złotej jesieni
16 września 2020
Nie wiem jakie macie poglądy na temat pandemii i noszenia maseczek. Jak to się

Obserwuj Kasjerkę

Spod Lady

na Facebook'u

Obserwuj stronę

Spod Lady

na Facebook'u

Dołącz do grupy

Spod Lady

na Facebook'u

Świat widziany spod lady marketu: Biedronka, Lidl, Tesco, Dino, Lewiatan, Stokrotka, Carrefour, Castorama, Intermarche, Kaufland, Żabka

Strona Spod Lady

POWRÓT

Nadal trwa stan epidemii, ale wygląda na to, że spowszedniał on już wszystkim.
Ludzie nie chcą lekką rączką oddać władzy ani 500 zł, ani 5, 10, czy też 30 tysięcy zł, więc bardzo grzecznie noszą maseczki – przeważnie na brodzie. Zakładają też karnie rękawiczki wchodząc do sklepu. To nic, że te same od wyjścia z domu po obchód kilku marketów. Super, że w ogóle są. Wytrzymują w nich dzielnie na Sali Sprzedaży, mimo, ze niewygodnie sięga się w nich po upatrzony towar. Super, ważne, że są.
Kiedy przychodzi jednak do płacenia za zakupy okazuje się że jest to prawdziwy test odpowiedzialności, rozsądku i cierpliwości.


Kasjerka;
- ma Pan/Pani kartę lojalnościową?
Klient:
Tak ale w tych rękawiczkach to nie mogę wyjąć

________________________________
Kasjerka:
Do zapłaty – 134, 54zł, kartą?
Klient:
Tak, ale poczeka Pani, bo nie mogę w tych rękawiczkach wyjąć

_____________________________________
Kasjerka :
Do zapłaty 183, 27 zł kartą?
Klient :
Nie, gotówką …. W tych rękawiczkach nic nie mogę z tego portfela wyjąć …
 _____________________________________
kasjerka:
- końcówkę mogę prosić? Ma Pan/Pani 1,37 zł?
Klient:
- tak, ale Pani sobie sama weźmie, bo w tych rękawiczkach to się nie da
_______________________________________

Nie zliczę ile dzisiaj takich rozmów przeprowadziłam

 I bardzo często w obliczu frustracji rękawiczki lądują na ladzie, bo się w nich nie da:
- otworzyć woreczka
- otworzyć reklamówki
- wyjąć karty
- wyjąć banknotów
- wybrać drobnych
- chwycić i pakować zakupów

 

I wiecie, szczerze zaczyna mnie zastanawiać jak to jest, że przestrzeganie tych wszystkich obostrzeń, odległości, maseczek, rękawiczek realizowane w większości tak pro forma wystarcza, sprawia, żei Koronavirus kulturalnie, jak na dżentelmena przystało, jakimś cudem respektuje te umowne, maseczkowe ‘granice’ i się ich trzyma tak bardzo, że nawet Galerie można już śmiało otwierać i inne Muzea, czy Biblioteki, tylko u kosmetyczek i fryzjerek ponoć l się tak rozgościł, że dla klientów nadal wstęp do nich surowo wzbroniony ...
Czyżby Pan Coivid-19 naprawdę jakoś szczególnie upodobał sobie te salony? 


Tak bardzo dba o swoją urodę, ze chce je zachować tylko dla siebie? czy o co w tym wszystkim chodzi?


Bo jak to możliwe, że w sklepie, czy kościele w którym jest kilkadziesiąt osób z maseczkami pod nosem lub na brodzie, w rękawiczkach noszonych  przez pół dnia bez zmieniania i jest niby bezpieczniej niż w salonie kosmetycznym z prawidłowo założonymi maseczkami i zmienianymi rękawiczkami, odkażanymi regularnie powierzchniami, tak po prostu, bo tam zawsze tak było, a nie jedynie w dobie koronawirusa.


Czy  ktoś mi ten absurd jest w stanie wyjaśnić? Bo ja chcę już do fryzjera i do kosmetyczki :D 

 

PS. zdjęcie pobrane z internetu
 

 

Kasjer w Biedronce, Lidlu, żabce tesco
29 kwietnia 2020

Kasjerka bez fryzjera ....

27 września 2020
  Jesień, prywatnie bardzo ją lubię, szczególnie jej przyjazną twarz w postaci polskiej złotej jesieni
16 września 2020
Nie wiem jakie macie poglądy na temat pandemii i noszenia maseczek. Jak to się
30 sierpnia 2020
  Pamiętacie Gang Świeżaków? Od nich wszystko się zaczęło. Na początku nikt nie chciał Karty

Aktualności / BLOG

"Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."    -Richard Branson-