Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

27 września 2020
  Jesień, prywatnie bardzo ją lubię, szczególnie jej przyjazną twarz w postaci polskiej złotej jesieni
16 września 2020
Nie wiem jakie macie poglądy na temat pandemii i noszenia maseczek. Jak to się

Obserwuj Kasjerkę

Spod Lady

na Facebook'u

Obserwuj stronę

Spod Lady

na Facebook'u

Dołącz do grupy

Spod Lady

na Facebook'u

Świat widziany spod lady marketu: Biedronka, Lidl, Tesco, Dino, Lewiatan, Stokrotka, Carrefour, Castorama, Intermarche, Kaufland, Żabka

Strona Spod Lady

POWRÓT

Co jakiś czas w internecie wybuchają afery dotyczące jakości kupowanych produktów.

A to cukierki, w których znalazł ktoś robaki, a to mięso, które miało brzydki zapach, a to jogurt, w którym po otwarciu znajdowała się pleśń, to konserwa, w której znalazło się coś, czego być w niej nie powinno, a to mole przywleczone do domu z mąką, kaszą, czy bakaliami ...

Coś się zepsuło, coś nie działa, coś jest nie tak ...

 

Takie rzeczy się zdarzają. 

 

Kto za to odpowiada?
Klienci oczywiście nie zostawiają suchej nitki na sklepie, czy sieci sklepów, w której kupili dany produkt. Postanawiają, że ich noga nie postanie więcej w tym markecie. Zaczynają robić zakupy wyłącznie w innych sieciach, by po jakimś czasie obrazić się na kolejny dyskont. Błędne koło. Dlaczego?

 

Bo takie rzeczy się zdarzają.

 

Zamiast zakładać czyjąś złą wolę, lenistwo, niechlujstwo, oszustwa, zamiast się obrażać i oskarżać wszystkich w koło, można zrobić coś bardziej konstruktywnego.
Coś, co rozwiąże nasz problem, a zarazem bardziej, niż narzekanie w internecie, pomoże innym.
 

Rozwiązanie nie jest niczym odkrywczym.
Wystarczy odnieść dany produkt do sklepu i zgłosić osobie prowadzącej zmianie, by uzyskać wymianę towaru lub zwrot gotówki. 

Warto tutaj zauważyć, że za jakość oryginalnie zapakowanych produktów nie odpowiada sklep, który nie ma możliwości zajrzeć do środka opakowania. Sklep jedynie te produkty sprzedaje.
Kiedy odniesiesz taki wadliwy produkt do sklepu zostanie to zgłoszone producentowi i możliwe będzie odnalezienie wadliwej partii czy serii produktu, by wycofać je ze sprzedaży. Chodzi więc nie tylko o własne dobro, ale i o bezpieczeństwo innych konsumentów.

 

Kiedy zdarzy ci się kupić jakiś wadliwy, choć oryginalnie zapakowany, posiadający termin ważności produkt, zrób sobie i innym przysługę, zgłoś ten fakt w sklepie. Odzyskasz pieniądze i sprawisz, że wszyscy będziemy bezpieczniejsi.

Co ważne, możesz to zrobić nawet nie posiadając paragonu.
Wystarczy pisemne oświadczenie gdzie i kiedy produkt został kupiony. To ważne, by działać i zgłaszać takie przypadki.

 

Takie rzeczy się zdarzają.


Wszędzie pracują tylko ludzie, wszędzie na jakimś etapie może zawieść system zabezpieczeń.
Narzekanie i żalenie się w internecie nie pomoże ani w odzyskaniu straconych pieniędzy, ani w zachowaniu bezpieczeństwa.
Pomoże wrócenie do sklepu i oddanie wadliwego produktu.

 

Trzeba też wspomnieć, że takie sytuacje można zgłosić również bezpośrednio do producenta. Teraz, w dobie internetu jest to bardzo łatwe. Nawet nie wychodząc z domu można problem rozwiązać. Wystarczy zrobić zdjęcie produktu i paragonu i wysłać na adres firmy.
Warto, bo zdarza się, że producenci, dbając o swój dobry wizerunek, w ramach przeprosin wynagradzają klientowi taką wpadkę drobnym gratisem.

 

Kiedy więc zdarzy ci się trafić na wadliwy towar, pamiętaj, że nie musi to oznaczać, że ktoś chciał cię oszukać, nie musi też oznaczać bezpowrotnej utraty pieniędzy. Wystarczy, że taki fakt zgłosisz, masz do tego prawo i podejmując takie działanie nie tylko pomożesz sobie, ale i  zadbasz o bezpieczeństwo innych.

 

Takie rzeczy się zdarzają.
Nie bądź biernym narzekaczem. Reaguj.
To niewielki wysiłek, a przynosi bardzo wymierne korzyści.
______________________________________________________

 

Jeśli spodobał ci się artykuł możesz pomóc znajomym zapoznać się z jego treścią.
Linki do skopiowania i udostępnienia:
prosto do bloga Spod  Lady: 
https://strona-spod-lady.pl/co-zrobic-z-zepsutym-produktem

przez stronę Spod Lady na FB: 
https://www.facebook.com/stronaspodlady/posts/155036186182905?__tn__=-R

 

Możesz też dołączyć i zaprosić znajomych do społeczności na Grupie Spod Lady:
https://www.facebook.com/groups/938231393259827/

 

 


 

Jest rozwiązanie, pomagając sobie pomożesz też innym.
26 lipca 2020

Co zrobić z zepsutym produktem?

27 września 2020
  Jesień, prywatnie bardzo ją lubię, szczególnie jej przyjazną twarz w postaci polskiej złotej jesieni
16 września 2020
Nie wiem jakie macie poglądy na temat pandemii i noszenia maseczek. Jak to się
30 sierpnia 2020
  Pamiętacie Gang Świeżaków? Od nich wszystko się zaczęło. Na początku nikt nie chciał Karty

Aktualności / BLOG

"Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."    -Richard Branson-