Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

05 listopada 2020
Zamykane są cmentarze. Zamykane są knajpy. Zamykane są sklepiki w galeriach. Zamykane są kina.
25 października 2020
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Obserwuj Kasjerkę

Spod Lady

na Facebook'u

Obserwuj stronę

Spod Lady

na Facebook'u

Dołącz do grupy

Spod Lady

na Facebook'u

Świat widziany spod lady marketu: Biedronka, Lidl, Tesco, Dino, Lewiatan, Stokrotka, Carrefour, Castorama, Intermarche, Kaufland, Żabka

Strona Spod Lady

POWRÓT

Zamykane są cmentarze.
Zamykane są knajpy.
Zamykane są sklepiki w galeriach.
Zamykane są kina.
Zamykane są teatry.
Zamykane są szkoły.
Zamykane są urzędy.
Zamykane są przychodnie.
Za to Markety? Markety mają wydłużane godziny pracy! 
Komuś chyba wydaje się, że kasjerzy to cyborgi!



Nie, nie będę przytaczać wierszyka krążącego w necie o kasjerach wyklętych. Bo choć rozumiem ideę i przekaz, że też jesteśmy ważni, to czuję, że taki dobór słów jest na wyrost. Z pokorą uważam że kasjerom jednak daleko do żołnierzy wyklętych. I do ich poświęcenia. Po prostu.
I nie, nie będę pisać, że jak medycy jesteśmy na pierwszej linii frontu, bo nie uważam że tak jak oni ratujemy życie innych. Nikogo nie ratujemy. My tylko obsługujemy.

 

Ale i w jakimś stopniu ryzykujemy. Każdego dnia stykamy się z dziesiątkami jak nie setkami klientów. Każdego dnia się narażamy. Mimo zamontowanej przesłony z pleksy. Mimo założonej maseczki. Mimo rękawiczek i zdezynfekowanych dłoni.
Nikt mi nie powie, że narażamy się mniej niż urzędnik, gdyby przyjmował petentów w swoim gabinecie 1:1. Niż kelner gdyby obsługiwał gości przy stoliku, niż klient gdyby wypił kawę albo zjadł obiad w knajpce.

 

I nie, nie namawiam do zamykania marketów w kolejnych obostrzeniach. Wszyscy wiemy, że każdy musi zrobić zakupy, by jakoś funkcjonować!


Pytam jedynie jaki sens ma to, że ktoś nie może nic załatwić w urzędzie, nie może wejść na obiad do restauracji, nie może w galerii kupić butów czy kurtki, nie może pójść na wykład na uczelnię, nie może usiąść w szkolnej ławce, nie może tego czy owego by siebie lub kogoś nie zarazić.
Ale spokojnie MOŻE wejść do Biedronki, Lidla, czy innego Tesco. 
Pytam jak to jest, że żeby jedna osoba mogła wejść na wizytę do lekarza, o ile w ogóle przyjmuje, to MUSI poddać się zmierzeniu temperatury, wypełnić ankietę, czy nie miała kontaktu z kimś chorym itp, gdzie wizyta jest 1:1, a do marketu wchodzą dziesiątkami, setkami i nikt nawet nie pyta, czy ktoś nie jest czasem na kwarantannie ...

 

Każdy musi zrobić zakupy. Ale można chyba zachowywać się na nich w sposób odpowiedzialny?
Mi już się nie chce nawet pisać o tym jak klienci zdejmują rękawiczki i maseczki, by poślinić reklamówkę, która nie chce się otworzyć, jak tymi samymi rękami macają po chwili owoce, warzywa, czy pieczywo, jak ślinią palce, żeby rozdzielić i wyjąć z portfela banknot, by nam go podać, jak podają drobne na swojej dłoni, byśmy je sobie wybierali ... o tym już było i z tym raczej nie wygramy, ale czy naprawdę trzeba robić te zakupy w nocy? o 2:00, o 3:00, czy o 4:00 nad ranem? Ludzie, naprawdę nie da się o innej porze?

 

 

Wpuścić pieska do sklepu?
05 listopada 2020

A kasjerzy to cyborgi?


05 listopada 2020
Zamykane są cmentarze. Zamykane są knajpy. Zamykane są sklepiki w galeriach. Zamykane są kina.
25 października 2020
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut
23 października 2020
Łzy cisną się do oczu, a ciśnienie skacze w żyłach na wieść o tym,

Aktualności / BLOG

"Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."    -Richard Branson-